با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ سهمیه‌بندی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کار درستی نیست
زیارت عاشورا
خبرگزاری فارس: سهمیه‌بندی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش کار درستی نیست
زهرا طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص فاصله کوتاه بین ثبت‌نام در آزمون استخدامی تا برگزاری آن اظهار داشت: متقاضیان این آزمون به این دلیل که مدت‌ها در انتظار برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش بودند، هم اکنون باید آمادگی داشته باشند و علی‌القاعده نباید مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.

وی افزود: افرادی که مشمول شرایط آزمون استخدامی نیستند هم می‌توانند در این آزمون شرکت کنند؛ زیرا حق شرکت آزاد هم در این آزمون داده شده است.

طیب‌زاده در رابطه به سهمیه معلمان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی اظهار داشت: نباید در این آزمون سهمیه‌ قائل شوند و باید طبق مصوبه مجلس به صورت عام و آزاد انجام شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سهمیه‌بندی در این آزمون کار درستی نیست و باید با توجه به چهار شرط مجلس با عنوان جنسیت، ناحیه‌ای که نیاز به نیرو دارد، تحصیلات بالاتر، سابقه کار و پس از آن احراز صلاحیت اولیه هر کس رتبه بالاتری را کسب کرد در این آزمون قبول شود.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 10 مرداد 1394برچسب:, | 22:25 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |